” Tidak bermakna kasih sayang tanpa pemberinya dan tidak berharga kasih sayang tanpa penerimanya “Kasih sayang makhluk

17 Respons to “Akubah”

  1. Nur Aqilah Hanis Mohd Yusoff Says:

    salam ziarah. teruskan menulis. sungguh, mata pena lebih tajam daripada mata pedang.🙂

  2. ciknurul Says:

    salam…
    wah qilah punada juak ctok…almost kwn2 kmk kenal dgnblog ktk la..
    pemes juak duhal..

    hmm kata2 ya ada makna ka

  3. Akubah Says:

    salam. terima kasih kepada sahabat sekalian. untuk cikgu nurul, mun kitak rasa n ada makna ya la ya maknanya…haha…

  4. Nur Aqilah Hanis Mohd Yusoff Says:

    Salam, mohon untuk menghubungi saya di nurha_nis@yahoo.com. Ingin menjemput saudara dalam arena politik kampus yang bakal kunjung tiba.

  5. cikgunurul Says:

    salam..aqilah..
    ni kwn kite…nak kite jd wakil gtau dgn dia terus x?

    klu nk nnti kite boleh gtau dia terus

  6. Akubah Says:

    arena politik kampus? apakah itu?terima kasih ingin menjemput..

  7. cikgunurul Says:

    salam…
    eee…

    pilihanraya kampus bah…

    kn sem tok ada PRK….

  8. Akubah Says:

    hehe.. ye ka..uiii..kmk sik layak la..haha

  9. cikgunurul Says:

    hehe…lom cuba lom tauk😀

  10. Akubah Says:

    mmg sik layak…jmk tok pun pyh mok tanggung..sik berani bah, tanggungjawab besar

  11. cikgunurul Says:

    tanggungjawab besar+cabaran yang besar…

    huhu kmk dh merasa juak tempiasnya…

    risau bah…

    fitnah di mana-mana…

    tapi bila kita niatkan kerana Allah…

    kerana nak tegakkan Addin iaitu Islam…

    kita akan bersemangat

  12. Akubah Says:

    kdg2 terniat untuk melibatkn diri sejak dr bangku skolah lg. tp ada je halangan yg menyinggah untuk difikirkan yakni adakah aku mampu melakukan yg terbaik? seblum melakukan sesuatu mmg akn fikir kesan msa akan dtg..bkn takut mnghadapi namun ianya melibatkn pimpinan.

  13. Ummu Qaseh Says:

    aku sokong bah kalau cikgu syorab mau join politik kampus… kamu layak bah…

  14. Akubah Says:

    salam Ummu Qaseh, ingin diri ini juga mengenali empunya diri tatkala Nur Aqilah aku kenal sekadar biasa sahaja dan cikgu nurul yang seakan kawan karib. mengkehendaki juga sedemikian. skdr mengenali seperti mereka sahaja. terima kasih dengan sokongan sedemikian,pastinya diri ini tidak berkemampuan dalam situasi itu.

  15. husna Says:

    salam kunjungan kembali :)~all the best~

  16. sehek_Que Says:

    aiyan na pen bissa la bi uh ?? haniak tahati ku…jangan marah ha

  17. padlee akirul Says:

    hebat juga lagak blog mu ni hahahaah…. kau mau jadi mpp ek hahahaha…. emm cuba je la dulu… apa yang penting dalam perjungan kita sebagai seorang pemimpin tak kira kita di puak atau di parti apa kita kena berpegang teguh dengan islam….. pengalaman saya dalam arena politik kampus ini tak lah banyak kerana sy sendiri tidak berminat menjadi calon…. untuk pengetahuan sahabatku….. politik kampus ini hanya dicorakkan oleh pegawai-pegawai universiti sahaja…. dan mereka yg aktif ini adalah terdiri daripada penyokong parati-parti politik luar….. so kalau dah jangan terlalu ghairah bila kita berjuang dalam arena politik kampus cukup hanya kita melaksanakan tanggugjawab kt sebagai seorang pemimpin pelajar… dan yg paling penting jangan terlibat dalam demonstrasi bodoh…. kerana kelak ia memakan diri sendiri…. ” Ingat Allah Hati Tenang”. teruskan perjuanganmu sahabatku… aku pun baru mahu melangkah ke arah perjuangan itu….

    jadilah bangsa yang bijaksana
    memegang tali memegang timba
    memliki ekonomi mencipta budaya
    menjadi tuan di negara merdeka

    assalamualikum sahabatku

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s