BENGANG. Itulah perasaan aku yang aku gambarkan dengan gelagat segelintir manusia yang merasakan mereka berkuasa. Lebih senior, ada pangkat, besar, ramai geng-geng. Aku peduli apa. Nasiblah aku cuba bersabar dengan karenah mereka ni. Ada geng boleh pula bising-bising, jerit-jerit. Aku tengok kalau tiada geng kat mana-mana, duk diam pula. Penakut! Ada geng je berani, kalau sorang tiadanya nak berani. Ingat mereka je boleh bertempik, marah-marah orang. Aku pun retilah. Buang tebiat betul. Tak hormat langsung. Nasiblah aku cuba latih diri untuk bersabar. Kalau tak, kecoh. Kita tengoklah suatu hari nanti mereka ni macam mana. Bengang !!!!! Tak hormat langsung. Kecoh sangat, ingat dah berkuasa sangat. Puiii..kok ombokna.

salam. Apa kes ni…haha…tak tahulah.

Advertisements