Salam

sudah lama tidak menulis. laptop baru2 ni rosak. tak tahulah kenapa jadi mcm tu. tgk2, setting2 rupanya adapter wireless rosak. tak boleh pakai dah. ni pun guna usb wireless. sakit kepala bah tuan. esok program aku nak berlangsung dah. perjalanan pelaksana program masih lagi kelam kabut. bukan sengaja, dah banyak sangat amanah yang diberikan. bukan menyesal tapi agak tak teratur, dalam pada masa yang sama 4 in 1 nak handle kerja. tak pening macam tu.

harap2lah program esok berjalan lancar. kejap lagi raptai majlis akan dibuat. Ya Allah permudahkan urusan hambaMU ini. aku tak larat dah. pening kepala. amin ..amin..permudahkan urusan aku….

8.16pm

18.08.09

KUO