Assalamualaikum

Pukul 7.20am 13hb Mei 2009 aku akan balik ke Sabah. Ceh.skema sangat. haha. Tika ini aku masih lagi di Kolej menunggu masa untuk pulang ke kampung. Sudah setahun tidak balik, balik ni pun sebab ada ROS di Sekolah lama. dekat dengan rumah. Nak buat ROS di sini pun mungkin sukar lagi dari segi segala kos. Tak apalah, janji dapat balik. Aku balik pun terpaksa korbankan kursus JMK all kolej Upsi bermula 11hb Mei. Memang nak ikut tapi tiket balik sudah dibeli sejak Mac lalu. Nak tunda pun harga dah mahal bah. ndak ada duit sudah ni. Kepada Rakan JMK KUO sesi 09/10, all the best.

Semester depan banyak program yang akan kita laksanakan. Hope semuanya berjalan lancar dengan segala mesyuarat selama 2 hari baru-baru ini. Segala perancangan harap dipermudahkan dan segalanya akan mencapai matlamat yang kita tetapkan yakni “learning outcome”. All the best. Cuti semester nanti, segala persiapan dari segi kertas kerja dan pelan aktiviti dapat didrafkan bagi memudahkan kerja apabila semester depan bermula. Seminggu lepas buka semester depan,sudah ada program akan berjalan. Khususnya kepada Rakan JMK aku Exco Integrasi dan Perpaduan. All the best.

Salam Perjuangan untuk semua.

aku bah 7.06pm 10 mei 2009

